Condiții de internare a beneficiarilor
Conditii de internare a benefeciarilor
- Admiterea copilului în Secţia de Zi pentru copii cu dizabilităţi se face în baza următoarelor acte:
– Certificatul de naştere a copilului (copia);
– Copia buletinului de identitate a unui părinte
– Trimitere-Extras medical de la medicul de familie sau specialist, date despre imunizare;
– Certificat de contact cu maladii infecţioase.
2. Admiterea cuplului mamă-copil în Secţia Maternală se face în baza următoarelor acte:
- Certificatul de naştere a copilului originalul.
- Buletinul de identitate a mamei, (original).
- Dispoziția autorității tutelare locale privind plasamentul de urgență al cuplului mamă/copil.
- Avizul Comisiei pentru Protecția Copilului aflat în dificultate, avizul autorității tutelare locale și dispoziția autorității tutelare teritoriale (STAS) privind plasamentul planificat al cuplului mamă/copil.
- Evaluarea Inițială a familiei.
- Evaluarea complexă a situației copilului.
- Evaluarea complexă a familiei.
- Act despre evaluarea condițiilor de trai a cuplului mamă/copil.
- Adeverința despre componența familiei.
- Planul individual de asistență.
- Poliţa de asigurare medicală valabilă a mamei.
- Microradiografia cutiei toracice cu descriere a mamei.
- Analizele la RMP (RW), HbsAg, SIDA pentru mamă și copil.
- Certificatul de la medicul psihiatru a mamei (obligatoriu).
- Trimitere/Extrasul medical de la medicul de familie forma 027e, carnetul de dezvoltare a copilului (F112/e), şi vaccinele.
- Analizele la SIDA, HBsAg, RW, difterie, grupa intestinală pentru mamă și copil.
- Certificat de contact privind maladii infecţioase pentru mamă și copil.
3. Admiterea copilului în Sectia de Zi pentru copii cu necesităţi speciale de vîrstă pînă la 3 ani se face în baza următoarelor acte:
– Certificatul de naştere a copilului (copia) ;
– Copia buletinului de identitate a mamei (tatălui) ;
– Decizia cu privire la înscrierea copilului în Serviciul creşei sociale de la DASPF Bălţi;
– Trimitere-Extras medical nr. 027/e şi vaccinele;
– Analizele la SIDA, HBsAg, RW;
– Certificat de contact cu maladii infecţioase.
4. Admiterea copilului în Secţia supraveghere, îngrijire şi reabilitare a copiilor cu greutate la naştere mică şi foarte mică se face în baza următoarelor acte:
– Certificatul de naştere a copilului (copia);
– Copia buletinului de identitate a unui părinte;
– Trimitere-Extras medical de la medicul de familie sau specialist, date despre imunizare;
– Certificat de contact cu maladii infecţioase;
– Microradiografia cutiei toracice a mamei.
5. Admiterea copilului la evaluare în secţia de intervenţie timpurie a CPTR copii mun. Bălţi se face în baza următoarelor acte:
– Copia certificatului de naştere a copilului;
– Copia buletinului de identitate a unui părinte;
– Trimitere-Extras medical de la medicul de familie forma 027e.
6. Admiterea copilului pentru instituţionalizare în sistemul rezidenţial se face în baza următoarelor acte:
- Certificatul de naştere a copilului ( copia şi originalul)
- Xerocopia buletinului de identitate a mamei ( tatălui )
- Dispoziția autorității tutelare locale privind plasamentul de urgență al copilului.
- Avizul Comisiei pentru Protecția Copilului aflat în dificultate, avizul autorității tutelare locale și dispoziția autorității tutelare teritoriale (STAS) privind plasamentul planificat al copilului.
- Dispoziția autorității tutelare teritoriale (STAS) de stabilirea a statutului de copil rămas temporar fără ocrotirea părintească sau de copil rămas fără ocrotire părintească (în copie) și actele care confirmă circumstanțele care au dus la atribuirea statutului respectiv.
- Raportul/rapoartele de evaluare a necesităților de asistență și dezvoltare a copilului.
- Procesele verbale ale ședințelor de revizuire a planului individual de asistență și a planului individualizat de servicii revizuite, după caz.
- Rapoartele lunare de monitorizare a implimentării planului individualizat de servicii, după caz.
- Declarația de refuz a părintelui/ților, dacă copilul este refuzat.
- Copia Certificatului de deces al părinților, dacă copilul este orfan.
- Proces-Verbal întocmit de Inspectoratul de Poliție, în cazul cînd copilul este găsit.
- Hotărîrea instanței de judecată în cazul cînd părinții copilului sunt decăzuți din drepturile părintești.
- Informații privind patrimoniul copilului și autoritățile/persoanele care poartă răspundere pentru administrarea acestuia.
- Planul educațional individualizat, în cazul copilului cu necesități speciale (în copie).
- Rapoartele de monitorizare post plasament a situației copilului, după caz.
- Demersul Structurii teritoriale de Asistență Socială (STAS) privind referirea către serviciul cu specializare înaltă cu enumerarea tuturor actelor anexate.
- Fotografia Copilului.
- Evaluarea Inițială a copilului.
- Evaluarea complexă a situației copilului.
- Evaluarea complexă a familiei.
- Act despre evaluarea condițiilor de trai a copilului/familiei.
- Adeverința despre componența familiei.
- Planul individual de asistență.
- Trimitere/Extrasul medical de la medicul de familie forma 027e, carnetul de dezvoltare a copilului (F112/e).
- Analizele la SIDA, HBsAg, RW, difterie, grupa intestinală
- Certificat de contact cu maladii infecţioase.
