×
Meniu

Condiții de internare a beneficiarilor

Conditii de internare a benefeciarilor

  1. Admiterea copilului în Secţia de Zi pentru copii cu dizabilităţi se face în baza următoarelor acte:

   –    Certificatul de naştere a copilului (copia);

   –    Copia buletinului de identitate a unui părinte

   –    Trimitere-Extras medical de la medicul de familie sau specialist, date despre imunizare;

   –    Certificat de contact cu maladii infecţioase.

2. Admiterea cuplului mamă-copil în Secţia Maternală se face în baza următoarelor  acte:

  1. Certificatul de naştere a copilului originalul.
  2. Buletinul de identitate a mamei, (original).
  3. Dispoziția autorității tutelare locale privind plasamentul de urgență al cuplului mamă/copil.
  4. Avizul Comisiei pentru Protecția Copilului aflat în dificultate, avizul autorității tutelare locale și dispoziția autorității tutelare teritoriale (STAS) privind plasamentul planificat al cuplului mamă/copil.
  5. Evaluarea Inițială a familiei.
  6. Evaluarea complexă a situației copilului.
  7. Evaluarea complexă a familiei.
  8. Act despre evaluarea condițiilor de trai a cuplului mamă/copil.
  9. Adeverința despre componența familiei.
  10. Planul individual de asistență.
  11. Poliţa de asigurare medicală valabilă a mamei.
  12. Microradiografia cutiei toracice cu descriere a mamei.
  13. Analizele la RMP (RW), HbsAg, SIDA pentru mamă și copil.
  14. Certificatul de la medicul psihiatru a mamei (obligatoriu).
  15. Trimitere/Extrasul medical de la medicul de familie forma 027e, carnetul de dezvoltare a copilului (F112/e), şi vaccinele.
  16. Analizele la SIDA, HBsAg, RW, difterie, grupa intestinală pentru mamă și copil.
  17. Certificat de contact privind maladii infecţioase pentru mamă și copil.

3.  Admiterea copilului în Sectia de Zi pentru copii cu necesităţi speciale de vîrstă pînă la 3 ani se face în baza următoarelor acte:

–  Certificatul de naştere a copilului (copia) ;

–  Copia buletinului de identitate a mamei (tatălui) ;

–  Decizia cu privire la înscrierea copilului în Serviciul creşei sociale de la DASPF Bălţi;

–  Trimitere-Extras medical nr. 027/e şi vaccinele;

–  Analizele la SIDA, HBsAg, RW;

–  Certificat de contact cu maladii infecţioase.

4. Admiterea copilului în Secţia supraveghere, îngrijire şi reabilitare a copiilor cu greutate la naştere mică şi foarte mică se face în baza următoarelor acte:

–  Certificatul de naştere a copilului (copia);

–  Copia buletinului de identitate a unui părinte;

–  Trimitere-Extras medical de la medicul de familie sau specialist, date despre imunizare;

–   Certificat de contact cu maladii infecţioase;

–   Microradiografia cutiei toracice a mamei.

5. Admiterea copilului la evaluare în secţia de intervenţie timpurie a CPTR copii mun. Bălţi se face în baza următoarelor acte:

   –  Copia certificatului de naştere a copilului;

   –  Copia buletinului de identitate a unui părinte;

   –  Trimitere-Extras medical de la medicul de familie forma 027e.

6. Admiterea copilului pentru instituţionalizare în sistemul rezidenţial se face în baza următoarelor acte:

  1. Certificatul de naştere a copilului ( copia şi originalul)
  2. Xerocopia buletinului de identitate a mamei ( tatălui )
  3. Dispoziția autorității tutelare locale privind plasamentul de urgență al copilului.
  4. Avizul Comisiei pentru Protecția Copilului aflat în dificultate, avizul autorității tutelare locale și dispoziția autorității tutelare teritoriale (STAS) privind plasamentul planificat al copilului.
  5. Dispoziția autorității tutelare teritoriale (STAS) de stabilirea a statutului de copil rămas temporar fără ocrotirea părintească sau de copil rămas fără ocrotire părintească (în copie) și actele care confirmă circumstanțele care au dus la atribuirea statutului respectiv.
  6. Raportul/rapoartele de evaluare a necesităților de asistență și dezvoltare a copilului.
  7. Procesele verbale ale ședințelor de revizuire a planului individual de asistență și a planului individualizat de servicii revizuite, după caz.
  8. Rapoartele lunare de monitorizare a implimentării planului individualizat de servicii, după caz.
  9. Declarația de refuz a părintelui/ților, dacă copilul este refuzat.
  10. Copia Certificatului de deces al părinților, dacă copilul este orfan.
  11. Proces-Verbal întocmit de Inspectoratul de Poliție, în cazul cînd copilul este găsit.
  12. Hotărîrea instanței de judecată în cazul cînd părinții copilului sunt decăzuți din drepturile părintești.
  13. Informații privind patrimoniul copilului și autoritățile/persoanele care poartă răspundere pentru administrarea acestuia.
  14. Planul educațional individualizat, în cazul copilului cu necesități speciale (în copie).
  15. Rapoartele de monitorizare post plasament a situației copilului, după caz.
  16. Demersul Structurii teritoriale de Asistență Socială (STAS) privind referirea către serviciul cu specializare înaltă cu enumerarea tuturor actelor anexate.
  17. Fotografia Copilului.
  18. Evaluarea Inițială a copilului.
  19. Evaluarea complexă a situației copilului.
  20. Evaluarea complexă a familiei.
  21. Act despre evaluarea condițiilor de trai a copilului/familiei.
  22. Adeverința despre componența familiei.
  23. Planul individual de asistență.
  24. Trimitere/Extrasul medical de la medicul de familie forma 027e, carnetul de dezvoltare a copilului (F112/e).
  25. Analizele la SIDA, HBsAg, RW, difterie, grupa intestinală
  26. Certificat de contact cu maladii infecţioase.